Englih presentation
Velikost besedila
Povečaj besedilo Pomanjšaj besedilo

Telesna aktivnost

Osnovna fizioterapevtska priporočila za pljučne bolnike

Gibanje je za pljučne bolnike zelo pomembno. Če smo dejavni, se izboljša kakovost našega življenja. Telesna dejavnost je pomembna tudi za bolnike s težjo okvaro pljučne funkcije. Človeško telo ni ustvarjeno za mirovanje, kajti to škoduje mišicam, kostem, sklepom in na splošno vsem telesnim sistemom. Vsak posameznik gibanje prilagodi svojim sposobnostim. S telesno vadbo nikoli ne smemo pretiravati in se pretirano izčrpavati.

Več >>>

 

Na dopust s kronično pljučno boleznijo

Ob prvih toplih sončnih žarkih nas zamika, da bi se odpravili na dopust. Nekateri bi radi obiskali planine, druge vleče na morje, tretje mika potepanje po tujih deželah. Žal kronična bolezen marsikomu vzame pogum, in raje ostane doma. Ali se moramo zaradi bolezni odpovedati sanjam o zanimivem dopustu? Nikakor ne! Le oddih moramo načrtovati skrbneje kot tisti, ki z zdravjem nimajo težav.

Več >>>

 

Pomen vadbe v vodi za pljučne bolnike

Redna telesna vadba je zelo pomembna za pljučnega bolnika, saj slaba telesna kondicija povzroča zasoplost že ob srednjem naporu pri vsakdanjih dejavnostih. Šibka, netrenirana mišica porabi za svoje delo več kisika, zato postaneta dihanje in telesna dejavnost vse bolj omejena. S primerno treniranimi mišicami je gibanje lažje in s tem tudi dihanje, zato je telesna dejavnost lahko v veliko pomoč pri zmanjševanju telesne oslabelosti.

Več >>>

 

Ali ste telesno aktivni?

Telesna aktivnost je nujna, ker potrebuje trenirana mišica za svoje delo manj kisika. Med telesno vadbo pa trenirate skeletne in dihalne mišice ter si tako izboljšate kvaliteto življenja. Učinek načrtne telesne vadbe je odvisen od cilja, ki si ga zastavite, in zdravstvenega stanja, pri katerem začnete z vadbo.

Več >>>

 

Pljučni bolnik in hoja

Hoja je najbolj enostavna, koristna, varna in poceni vadba. Vsakodnevne aktivnosti kot so kuhanje, vrtnarjenje ali pospravljanje ne morejo nadomestiti kontrolirane in redne hoje ali druge telovadbe.

Več >>>

 

Sproščanje v naravi 

Končno je po dolgi in hladni zimi k nam spet prišla pomlad. Prinaša nam lepše in toplejše dni, ki so kot nalašč za to, da si privoščimo nekaj časa samo zase in se odpravimo v naravo. Lahko gremo na sprehod in opazujemo okoli sebe, kako se prebuja narava in dobiva čudovito zeleno odejo. Ali pa vzamemo s seboj svojo odejo in se odpravimo v nam ljub kotiček, kjer bomo imeli mir. Morda je to skala ob potočku, štor na vrhu hriba s prekrasnim razgledom ali pa manjša jasa sredi gozda. Usedimo se na odejo in si vzemimo čas za sprostitev.

Več >>>

 

 

 

^na vrh
Društvo pljučnih in alergijskih bolnikov Slovenije, vse pravice pridržane, 2010 | Izvedba in oblika: Klemen Dolinšek | Urednica: Metka Nežič | Prikaži obrazec za piškotke